lördag 4 juli 2009

Vinden

Jaha. Så var äntligen semestern här.
Tänkte att jag skulle försöka få lite gjort på garaget under dom tre veckor som jag är ledig.
Passade därför på denna molniga dag att isolera färdigt på vinden. Lite svalare var det där uppe jämfört med de soliga dagarna som jag stuckit upp huvudet där. Men det var fortfarande varmare än att man kan kalla det behagligt. Svettades på bra däruppe och fick ut all isolering i alla fall.
Började sen lägga golvskivor då jag hade 15 skivor liggandes som blivit över från syster och svågers bygge. Fick dom på plats och kom fram till att det behövdes ett helt gäng till. Så i morgon blir det en liten shoppingtur så jag kan fortsätta.
Ska försöka golva färdigt där uppe så den andra hälften som bor här kan sätta igång med sitt projekt.
Ska försöka fota lite också så jag kan lägga upp lite bilder.

Inga kommentarer: