tisdag 21 juli 2009

Gott och blandat

Efter en veckas skön semester med sol och bad på Gotland så är jag hemma igen och har satt igång arbetet med garaget. Ska försöka få så mycket som möjligt gjort nu innan det är dax att börja jobba på måndag igen.
Igår spacklade jag väggarna en andra gång samt skruvskallarna i taket.
Fixade även lite foder runt dörrarna och fönstren.
Idag har jag spikat knutbrädor och slipat väggar och tak.
Tar lite på nacke och axlar att spackla och slipa taket men det går väl över.
I morgon ska jag komplettera med lite mer material sen får vi se om det spikas lite vindskivor eller om jag hittar på något annat.

2 kommentarer:

Frida sa...

Härligt att det går framåt! Hojta till när det är dags för vävning och målning så kanske man kan komma ner en helg och hjälpa till lite! Kram

Lasse sa...

Hojt hojt. Det kommer att vävas dom närmaste dagarna nu så det kan nog bli lite tight. Var och införskaffade väv och lim idag.
Men målning kanske du hinner vara med på. :D
Kram tillbaka.